محمود عيد عبدالمنجي

مرحبا بك
نحنواأعضاء المنتدي فخورين جداا بزيارتك لنا
أهداءمدير المنتدي
امضاءمهندس/محمودعيد

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

محمود عيد عبدالمنجي

مرحبا بك
نحنواأعضاء المنتدي فخورين جداا بزيارتك لنا
أهداءمدير المنتدي
امضاءمهندس/محمودعيد

محمود عيد عبدالمنجي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهــــلا بـــك فـــيعيش الحلم وأنطلق ادارةم/محمودعيدعبدالمنجي

سرفر الميكروتيك تعلم كيفة تشغيل البرودباند PPPoE باحترافية لم يسبق لها مثيل فى إخراج الإنترنت للمستخدمين والحفاظ على شبكتك من الإنهيار

mohamed eid
    mohamed eid
    Admin

سرفر الميكروتيك تعلم كيفة تشغيل البرودباند PPPoE باحترافية لم يسبق لها مثيل فى إخراج الإنترنت للمستخدمين والحفاظ على شبكتك من الإنهيار Empty سرفر الميكروتيك تعلم كيفة تشغيل البرودباند PPPoE باحترافية لم يسبق لها مثيل فى إخراج الإنترنت للمستخدمين والحفاظ على شبكتك من الإنهيار

مُساهمة  mohamed eid السبت يناير 15, 2011 5:26 pm

تعلم كيفة تشغيل البرودباند PPPoE باحترافية لم يسبق لها مثيل فى إخراج الإنترنت للمستخدمين والحفاظ على شبكتك من الإنهيار

وبصورة مبدأية أنا مليش علاقة بالشرح الى حاطه أى حد هنا فى المنتدى للبرودباند لاحد يقولى الطريقة دى احسن ولا الطريقة دى اوحش ولافلان عامل ولا فلان مسوى انا فى الفيديو موضح كل حاجة وموضح المزايا من استخدام طريقتى انا فى برودباند الى عاوز يستخدمها يستخدمها الى مش عاوز يستخدمها ويستخدم طريقة حد تانى فى المنتدى بدون اى حزازيات دى حرية شخصية وكل امرأ امير نفسه يختار الى يريحه
    وطبعا الطريقة مش بتاعتى عشان ماحدش يعلق ليا على الكلام قصدى الطريقة الى انا مستخدمها

طبعا انا مش هطول كتير فى نظام التشغيل البرودباند الرائع بل الأكثر من رائع الشرح داخل ملف الفيديو
    لكن كل ماأنبه إليه إننا هنا فى البرودباند قدرنا نلغى وظيفتى النت كت وغيره من برامج السبوفنج
    الخاصية الأولى قطع النت عن المستخدمين وتم إلغاء هذه الخاصية بنجاح
    الخاصية الثانية عدم ظهور ماكات اى عميل من العملاء فى النت كت او غيره من اى برنامج من برامج السبوفنج
    وأظن كدة يبقى قضينا على كل مشاكل البرودكاست طيب واحد يقولى امال ايه الى هيظهر على النت كت لما افتحه هقولك بكل بساطة حمل الملف الفيديو وشوف بنفسك ايه الى بيظهر
    وفى طبعا حاجة
    معنى انك قضيت على البرودكاست للعملاء بينهم وبين بعض بالأيبيهات والماكات يبقى قضيت على معظم الفيروسات الى بتشتغل على الوتر دا وتر البرودكاست زى الفيرس الصينى وإخوانه من الفيروسات الأخرى
    خد عندك بقى كلها يومين واليابان رخرة يطلع فيرس باسمها وكل يومين تطلع بلد وتبقى موضة
    احنا لما قضينا على البرودكاست قضينا على القصة دى يبقى قللنا مشاكل كتير جدااااااااا كانت بتحصل فى الشبكة فى عدم وجود البرودباند

لتحميل الملف من هنا

http://www.mediafire.com/?ott2ykynjic

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 14, 2024 11:50 pm